2 Φεβ 2012

ΣΟΥΡΕΑΛΙΣΜΟΣ Ή ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ;

Η Γενική Γραμματεία Εμπορίου διενήργησε μια εκτεταμένη μελέτη για τη διαμόρφωση των τιμών σε ευρωπαϊκές χώρες και σε επώνυμα προϊόντα, προκειμένου να αποκτήσουμε στοιχεία για τη λειτουργία της αγοράς και των πολυεθνικών εταιρειών. Αυτά τα στοιχεία αναλάβαμε το ρίσκο να τα δημοσιοποιήσουμε στο ευρύ κοινό μέσω των δημοσιογράφων που κάνουν ρεπορτάζ στη Γενική Γραμματεία Εμπορίου. Σήμερα λοιπόν παρατηρήθηκε το εξής σουρεαλιστικό(;) φαινόμενο. Οι δημοσιογράφοι συγκεκριμένης πρωινής εκπομπής να χρησιμοποιούν επιλεκτικά τα στοιχεία για να μας εγκαλέσουν ότι δεν κάνουμε αυτά που πρέπει για να προστατέψουμε τους καταναλωτές και να λένε «εγώ θέλω να βγει ο υπουργός και να πει ότι η τάδε οδοντόπαστα στην Ελλάδα πουλιέται ακριβότερα». 

Και διερωτώμαι. Αφού έχουν τα στοιχεία στα χέρια τους (τα οποία όπως προείπα χρησιμοποιούσαν κατά τη συζήτηση) τι τους εμποδίζει να αναφέρουν ποια επώνυμα προϊόντα και ποιες εταιρείες παρουσιάζουν αυτές τις μεγάλες αποκλίσεις; Γιατί δεν ενημερώνουν με όλα τα στοιχεία που τους περιήλθαν από τη μελέτη το καταναλωτικό κοινό, αυτοί που κατά τα άλλα κόπτονται για το συμφέρον των πολιτών; Μήπως γιατί όλοι αυτοί είναι οι βασικοί χρηματοδότες των διαφημίσεών τους;