9 Μαρ 2012

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ ΣΩΚΡΑΤΗ ΞΥΝΙΔΗ ΣΕ ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΟΥ ΕΒΕΑ κ. ΜΙΧΑΛΟΥ

Δεν θα απαντήσω στις προσωπικές ύβρεις και χαρακτηρισμούς που μου απηύθυνε ο Πρόεδρος του ΕΒΕΑ κ. Μίχαλος. Στις όποιες δημόσιες συναντήσεις και συνεργασίες μας μέχρι σήμερα οι τοποθετήσεις του σχετικά με το πρόσωπό μου και την δράση μου στην Κυβέρνηση ήταν απολύτως θετικές. Προφανώς ενοχλήθηκε που εντόπισα τόσο κραυγαλέα ασυνέπεια θέσεων του ΕΒΕΑ και του ιδίου προσωπικά στο θέμα των δημοσιεύσεων των ισολογισμών. Άλλη εξήγηση μπορεί να είναι ότι δεν ήθελε να διακινδυνεύσει την προνομιακή του αντιμετώπιση από τα συγκροτήματα των μέσων ενημέρωσης, ως σχολιαστής. Παρεπιπτόντως αναφέρω ότι ως εποπτεύων το σύνολο των Επιμελητηρίων, υπουργός, δεν μπορεί να διαφύγει της προσοχής μου ότι η τελευταία απόφαση που ανάρτησε το ΕΒΕΑ στο πρόγραμμα «Διαύγεια» είναι από 1/2/2012. Όπως επίσης ότι το ΕΒΕΑ ενώ σε επίπεδο μελών είναι το δεύτερο στην Ελλάδα, σε επίπεδο αποφάσεων που αναρτά στο πρόγραμμα «Διαύγεια» είναι μόλις στην 52η θέση μεταξύ των 59 επιμελητηρίων. Ανήρτησε συνολικά 58 αποφάσεις όταν το αντίστοιχο Επιμελητήριο της Θεσσαλονίκης έχει αναρτήσει 1.286. Το γεγονός αυτό δύο ερμηνείες μόνο μπορεί να έχει. Η πρώτη ότι έχει την μικρότερη δραστηριότητα μεταξύ των ανά την Ελλάδα Επιμελητηρίων. Η δεύτερη ότι δεν τηρεί την υποχρέωση ανάρτησης των αποφάσεων. Επειδή μου είναι δύσκολο να φανταστώ ότι ισχύει η πρώτη ερμηνεία, διαβιβάζω σήμερα τα σχετικά στοιχεία στους Ελεγκτές Δημόσιας Διοίκησης.