20 Νοε 2014

ΠΠ-ΠΑΛΙ ΑΔΙΑΒΑΣΤΟΣ ή ΨΕΥΤΗΣ

ΠΡΟΣ
ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΜΑΧΗΤΗ
ΞΑΝΘΗ

Στο ηλεκτρονικό φύλλο σας της 19-11-2014 έχετε το εξής σχόλιο: "Διαβάζω από το δελτίο που εστάλη από το ΠΑΣΟΚ στον «Μ» ότι σήμερα 19 Νοεμβρίου, θα πραγματοποιηθεί η 1η Ολομέλεια ΝΟΕΣ Καβάλας, με εισηγητές τους Π. Κουκουλόπουλο, Μ. Επιτροπάκη, Χρ. Παπαστεργίου, στις 6.30 μ.μ., (αίθουσα Δημοτικής Βιβλιοθήκης). Στην εκδήλωση είναι σίγουρο ότι δεν θα συμμετέχει ο πρώην Υπουργός Σωκράτης Ξυνίδης αφού κατά πάσα πιθανότητα δεν προσκλήθηκε, αλλά και με τον Κουκουλόπουλο δεν έχει και τις καλύτερες σχέσεις…Ερώτηση: Μ’ εκείνη την μήνυση η αγωγή του Σωκράτη κατά του Πάρι τι έγινε; Προχώρησε ή έμεινε στα αζήτητα του facebook…"
Επειδή προφανώς και δεν με έχετε ψυχολογήσει σωστά και δεν παρακολουθείτε τις αναρτήσεις μου στο προσωπικό μου blog, σας ενημερώνω ότι κατά του κ. Κουκουλόπουλου έχω καταθέσει ενώπιον του αρμοδίου Εισαγγελέως την μήνυσή μου για όσα συκοφαντικά είπε σε βάρος μου. 
 
Επίσης εάν παρακολουθούσατε την ειδησεογραφία, θα είχατε εντοπίσει την 19-3-2014 είδηση που αναπαράχθηκε από πολλά ΜΜΕ ότι:"Την άρση της ασυλίας των βουλευτών της ΝΔ, Φωτεινής Αραμπατζή και Χρήστου Κέλλα, αποφάσισε η Βουλή, απορρίπτοντας την ίδια ώρα το εισαγγελικό αίτημα για άρση της ασυλίας των βουλευτών Γεράσιμου Γιακουμάτου (ΝΔ), Κωνσταντίνου Μουσουρούλη (ΝΔ) και Πάρη Κουκουλόπουλου (ΠΑΣΟΚ). .... Η υπόθεση του κ.Κουκολόπουλου αφορά την μήνυση που του έκανε ο Σωκράτης Ξυνίδης, μετά τις κατηγορίες του βουλευτή Κοζάνης, πως «ο Ραγκούσης και ο Ξυνίδης άφησαν απλήρωτους τους εργαζόμενους του ΠΑΣΟΚ».".
 Ακολούθησε η ανάρτησή μου με ημερομηνία 24-302014: "ΟΧΥΡΩΣΟΥ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΣΥΛΙΑ ΣΟΥ ΠΑΡΙ ΚΟΥΚΟΥΛΟΠΟΥΛΕ. ΠΑΝΤΩΣ ΨΕΥΤΗΣ ΚΑΙ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ ΕΙΣΑΙ" που είχε περί τις 600 επισκέψεις στο blog μόνο, πέραν της δημοσιοποίησης μέσω facebook και twitter.
Οπότε κύριε ΠΠ πάλι αδιάβαστος ή ψεύτης είσαι. Διάλεξε.