17 Ιαν 2015

Ο ΠΙΟ ΣΥΝΤΟΜΟΣ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΣ ΒΙΟΣ ΤΗΣ ΞΑΝΘΗΣ

      Μην νομίζετε ότι δεν ακούω τους αγαπητούς μου συνυποψήφιους των άλλων κομμάτων που σιγοψυθηρίζουν "και τι ζητά ο Ξυνίδης ψήφο; τι έκανε στον τόπο του ως βουλευτής και υπουργός;". Λοιπόν φίλοι μου θα είμαι σύντομος. Έκανα εν μέσω οικονομικής καταστροφής της χώρας όλο-όλο δύο πράγματα για τον τόπο:
1)


Το πρώτο θερμοκήπιο χωρίς καπνοδόχο, που εκμεταλλεύεται μόνο την γεωθερμία για τη θέρμανσή του. Δεκαετίες προσμονής για τον τόπο η εκμετάλλευση της γεωθερμίας. Και τώρα; "Κηπευτικά Ερασμίου Ξάνθης" σε όλη την Ελλάδα. Το κράτος έδωσε τη δυνατότητα στην ιδιωτική πρωτοβουλία να δημιουργήσει ανάπτυξη και θέσεις εργασίας. Αντιγράφω από Δελτίο Τύπου του ΥΠΑΑΤ- Αθήνα, 6 Μαρτίου 2013 σσ.επί κυβέρνησης Αντ. Σαμαρά η ανακοίνωση: "Η έκταση κατοχυρώθηκε σε εταιρεία, που αναδείχθηκε ύστερα από δημοπρασία για τη δημιουργία θερμοκηπίων για την παραγωγή επιτραπέζιας ντομάτας, καθώς και άλλων θερμοκηπιακών προϊόντων, με τη μέθοδο της υδροπονικής καλλιέργειας, καθώς η περιοχή προσφέρεται λόγω ύπαρξης γεωθερμικού πεδίου για παραγωγή με χαμηλό κόστος ενέργειας, ενώ παρουσιάζει σημαντικά πλεονεκτήματα λόγω και του πλούσιου υδροφόρου ορίζοντα (πολύ καλή ποιότητα νερού για άρδευση κ.α)...... Επισημαίνεται ότι το εν λόγω έργο αποτελεί επένδυση σημαντικής αξίας, τόσο για τη Ξάνθη, όσο και για την ευρύτερη περιοχή, καθώς εκτιμάται ότι μετά την ολοκλήρωσή της στα 100.000 τ.μ. θερμοκηπιακής κάλυψης, η επένδυση θα είναι στο ύψος των 15.000.000 ευρώ και θα προσφέρει 25 μόνιμες θέσεις εργασίας και περίπου 40 εποχιακές."

2)
       Δόθηκε η δυνατότητα σε μια θρακιώτικη βιομηχανία μεταποίησης του πρωτογενούς τομέα να παράγει και να πουλά σε όλον τον κόσμο ένα προϊόν διακριτό και με ιδιαίτερη προστιθέμενη αξία, δίνοντας δουλειά και προοπτική στους κατοίκους της ορεινής περιοχής αλλά και θέσεις εργασίας στην έδρα της βιομηχανίας.
     Και επειδή δεν έχω από τίποτα να κρυφθώ, οι επικριτές μου ας ρωτήσουν δημόσια τους επενδυτές -που είναι γνωστοί και μη εξαιρετέοι στον τόπο μας - για την συνεισφορά μου στον σχεδιασμό και την υλοποίηση των επενδύσεων.

     Εγώ λοιπόν αγαπητοί επικριτές συνυποψήφιοι σε 2,5 χρόνια κοινοβουλευτικής μου ιστορίας (μάλλον η συντομότερη στην ιστορία της Ξάνθης) έκανα αυτά τα δύο χειροπιαστά μικρά πράγματα. Δεν καυχιέμαι, το καθήκον μου έκανα. Όποιος δημοσιοποιήσει ότι έκανε περισσότερα χειροπιαστά πράγματα ας τα μνημονεύσει και χαλάλι του η ψήφος του λαού.